Звіт про діяльність закладу




Звіт директора
Комунального закладу
« Полтавський  заклад дошкільної освіти  (дитячий садок) « Віночок»Полтавської сільської  ради
Різник Валентини Вікторівни
перед колективом та громадськістю
за 2018- 2019 н.р.


















 Даний звіт розроблений  на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року № 178 « Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю».

Мета звітування:
1.    Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дитячим садком.
2.    Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання      керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
3.    Запровадження колегіальної єтики управлінської діяльності завідуючої.
4.    Порядок денний:
5.    Вибори голови та секретаря зборів.
6.    Вибір лічильної комісії
7.    Звіт директора  Різник В.В.
8.    Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).
9.    Таємне голосування.












Загальні відомості про ЗДО

КЗ «Полтавський  заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Віночок» Полтавської сільської ради перейменований рішенням Полтавської сільської ради  від 27.12.2017 №1
«Про перейменування комунального закладу». 
Юридична адреса: Україна ,70240
Запорізька область
Гуляйпільський район
с. Полтавка
вул. Санжарівська,44.
Заклад  у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», « Про місцеве самоврядування», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом, рішеннями Полтавської сільської ради.
Пріоритетні напрямки роботи нашого садка:
1.Забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти,
2.Виховання здорової, гармонійно розвиненої особистосі, розвиток творчих здібностей та нахилів.
3.Формування почуття патріотизму, громадської свідомості, національної культури та гідності.



  

Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснює директор Різник Валентина Вікторівна.
Дошкільний  заклад розрахований на 15 місць, станом на 01.06.2019р.  заклад відвідують 14 дітей дошкільного віку.
  У дошкільному закладі функціонує 1 різновікова група . Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.
 Заклад   працює з 7.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.
Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи затверджуються  педагогічною радою закладу,  і погоджується звідділом освіти.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється українською мовою .
Розподіл навчального навантаження побудований з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня.
Освітній процес базується на поєднанні різних видів занять: фронтальних підгрупових та групових .
Відповідно до штатного розпису у закладі  працює 8 працівників, 4 – основних, 4 сумісників, 3- педагогічних  працівника.
Постійно проводиться робота щодо охоплення дітей 5-ти річного віку.
З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, традиційно, у жовтні та квітні  місяці  було  проведено День відкритих дверей для батьків наших вихованців та батьків мікрорайону. Була надана можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей:
-  заняття,
- свята,
-  розваги,
- предметно – ігрове середовище
Плануваня роботи в дошкільному закладі здійснюся відповідно до Інструктивно – методичного листа Міністерства освіти і науки України.
На основі міністерських рекомендацій та відповідно до програмових вимог, програми розвитку дитини «Світ дитинства»  складається річний план роботи  закладу.
 Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи .  Вихователі користуються науковими розробками, авторськими методиками,  матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними виданнями:
 Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, курси підвищення кваліфікації, методичні обєднання .

Широко використовуються інтерактивні форми методичної роботи з педагогами, зокрема семінари.  В грудні  2018 року відбувся семінар: «Сімейне середовище, як основа виховання громадянина патріота України», у лютому місяці семінар « Казкотерапія, як важливий чинник формування морального виховання дитини».
  У жовтні 2018 року на базі дитячого садка  року відбулося засідання методичного об’єднання для  вихователів різновікових груп . Ця діяльність сприяла підвищенню авторитету дитячого садка  серед дошкільних навчальних закладів міста та району.
Педагоги закладу активно приймали участь у педагогічних читаннях. У грудні 2018 року  « Василь Сухомлинський . Вплив казки на розвиток особистості дошкільника»
 Постійно проводилися  педагогічні ради:
- настановча  « Про завдання  педагогічного колективу на 2018-2019 н.р.»( серпень),
- «Мовленнєва компетенція дошкільника»( лютий),
- «Про результати освітньої роботи з дошкільниками.  Про літній оздоровчий період»( травень).
Систематично забезпечувалась участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах-практикумах для педагогів дошкільних навчальних закладів згідно з планом відділу освіти .
         Самоосвітня діяльність педагогів здійснювалась на основі обраних індивідуальних методичних тем, які чітко скоординовані з науково-методичною проблемою закладу. Тема, методика та техніка самоосвіти кожного педагога  безпосередньо пов’язані з рівнем сформованості основних педагогічних умінь.  
       Педагоги закладу  беруть участь у різноманітних всеукраїнських, обласних , районних конкурсах, фестивалях, оглядах.
Так, вихованці дитячого садка Кочмар Мілена та Шишанова Настя  стали переможцями ( 1 місце)  у районному етапі фестивалю –виставки фотомистецтва  « Україна – рідний край» ( вихователь Захарцова Т.О.),
-вихованці групи  Шишанова Н., Бібіков Б.,Григоряк С., Халявка Н., Фірсова З., Жуков Р., Жукова Д, Заїченко Н., Павлєєв А., стали переможцями  ( 1 місце) районного   етапу фестивалю музичної творчості « Перлинки Запорізького краю» ( муз. керівник Крупій І.І.) ,
- вихователі Різник В.В. та Захарцова Т.О. стали переможцями ( 1 місце) у районному фестивалі « Технологічний парк художньо- педагогічних ідей»
- вихователь Захарцова Т.О. прийняла участь у Всеукраїнському заході « Гуманне ставлення до тварин».
- вихователь Козимір В.Є. та вихованець групи Бібіков Б. прийняли участь у  обласному конкурсі малюнку « Вогонь друг_ вогонь ворог»  у рамках Місячника безпеки ( 3 місце)
 Вихователь   Різник В.В. прийняла участь у  обласному конкурсі
 « Господиня свого краю» .
  
Матеріально-технічна база ДНЗ.
Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, а саме в 2018р.:
1.    На виконання Закону України «Про енергозбереження» за кошти державного бюджету проведено заміну 2 вікон.( на загальну суму 8.400 грн.)
В 2019 році:
2.    На виконання «Санітарного регламенту»  було придбоно:
–пральний порошок
           -дезактин
        
Керівництвом закладу постійно проводиться робота по залученню позабюджетних коштів:
-ТОВ « Полтавка -1» директор Дмитренко А.В. заміна піску, іграшки , будівельні матеріали.
Постійну благодійну допомогу надають батьки. За звітній період на потреби  дітей  витрачено 3.500 гр.

Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки. За період роботи дитячого садка  у 2018- 2019 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не зафіксовано.
У закладі  організовано  нормальні умови для праці та освітньо – виховної діяльності членів трудового колективу.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоровя дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки.
 Відповідно  не допускається до роботи працівники , які не пройшли медичний огляд, навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Травматичних та нещасних випадків за період роботи дошкільного закладу не було.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати  за період тимчасової непрацездатності .
Організовано проводяться  медичні огляди працівників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО  щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти .
  Тому робота нашого колективу  з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
- поліпшення якості навчально – виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків;
Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі,  призначено відповідальних осіб.
 Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожежі.
  У листопаді 2018  та  квітні  місяці 2019 року були  проведені  «Тиждень безпеки».
Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, підсумкові бесіди .)
Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя дітей – важливе завдання дошкільного закладу.
У дошкільному закладі здійснюється соціальний захист працівників.
Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.
З звітній період  вчасно виплачуються заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за вислугу років, та престиж (20%),  в кінці 2016  року всі працівники закладу отримали грошову винагороду  , педагогічні  працівники отримують матеріальну допомогу на оздоровлення під час щорічної  основної відпустки .
Забезпечення фізичного виховання, медичного обслуговування та організації харчування вихованців.
 Медичною сестрою Артюх Н.М. та комірником Васюк О. П. постійно контролюється прийом продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація: сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування.
Основними постачальниками продукції є ПП Федько  та ПП Васількова. ПП Васількова на безоплатній умові надає послуги оренди морозильної камери, що дає можливість зберігати  продуки відповідно вимог.
 З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби.
  Керівник  контролює  санітарний стан харчоблоку, дотримання особистої гігієни персоналом.
 Відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів.
Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню.
 Постійно проводиться С-вітамінізація .
Режим харчування у різновіковій групі дошкільного закладу дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим. Вихователі дотримуються вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічник вихователеля  виконує санітарні правила організації харчування в групі.
Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі.
Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв.
  Режим харчування здійснювався відповідно до режиму групи.

 Грошові норми харчування дотримуються в межах  22. 80.грн.  Батьки  здійснюють  оплату за харчування 40% від загальної суми нарахувань.
 На виконання рішення сільської ради від 22.12.2018 № 13
 «Про надання пільг на харчування» багатодітні родини сплачують 50 % від загальної суми, звільнені від плати за харчування діти із  малозабезпечених  родин та родин переселенців.    Робота з організації харчування дошкільників в ЗДО ведеться на достатньому рівні. 
Щомісячно  медичною сестрою проводився аналіз стану захворюваності і здоров’я дітей. Педагогами враховувалися ці показники під час  організації рухового режиму, загартовуючих заходів, рухливих ігор тощо. У  групі, за результатами обстеження  ведеться антропометричне вимірювання, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Особлива увага приділялась дітям раннього віку в період адаптації (індивідуальна робота вихователів , впровадження гнучкого режиму, консультативна робота з батьками) .
Щотижня я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками,  батьківським комітетом тощо, інформую управління освіти про прийняті рішення.


На кінець свого виступу я хочу подякувати всьому колективу за чесну і добросовісну працю. Це  саме вашій відданій   праці  наш садочок за підсумками 2018 року був визнаний кращим закладом освіти  та занесений на Районну дошку пошани.
Так тримати і надалі.
Дякую сільському голові Шишу В.Б. та  Дмитренко А.В. за підтримку у  вирішенні  нагальних потреб.
Дякую батьківському комітету  за розуміння та фінансову допомогу.
Дякую батькам за гарних дітей.

Бажаю усім міцного здоров’я, миру і злагоди у родинах, щастя і добробуту. Дякую за увагу.
















Звіт завідувача
КЗ « Полтавський  заклад  дошкільної освіти (дитячий садок) « Віночок» Полтавської сільської ради
Різник Валентини Вікторівни
перед колективом та громадськістю
         за 2017- 2018 н.р.


















 Даний звіт розроблений  на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року № 178 « Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю».

Мета звітування:
1.    Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дитячим садком.
2.    Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання      керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
3.    Запровадження колегіальної єтики управлінської діяльності завідуючої.



















Загальні відомості про ЗДО.

КЗ «Полтавський заклад  дошкільної освіти (дитячий садок) «Віночок» Полтавської сільської ради ради працює  за адресою
Юридична адреса: Україна ,70240
Запорізька область
Гуляйпільський район
с. Полтавка
вул. Санжарівська,44.
Заклад  у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», « Про місцеве самоврядування», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом, рішеннями Полтавської сільської  ради.
Пріоритетні напрямки роботи нашого садка:
1.Забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти,
2.Виховання здорової, гармонійно розвиненої особистосі, розвиток творчих здібностей та нахилів.
3.Формування почуття патріотизму, громадської свідомості, національної культури та гідності.








  
Безпосереднє керівництво  закладом здійснює завідувач  Різник Валентина Вікторівна.
Дошкільний навчальний заклад розрахований на 15 місць, станом на 01.06.2018р. виховується 14 дітей дошкільного віку.,1 дитина раннього віку, 13 дошкільного.  У дошкільному закладі функціонує 1 різновікова група . Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.
 Заклад   працює з 7.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.
Навчальний рік  починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується звідділом освіти.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу» .
Розподіл навчального навантаження побудований з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня.
 При цьому, освітній процес базується на поєднанні різних видів занять: фронтальних , групових . індивідуальних.
Відповідно до штатного розкладу в ЗДО працює 8 працівників, 4 – основних, 4 сумісників, педагогів -  3.
Постійно проводяться робота щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, традиційно, у жовтні та квітні було проведено Тиждень відкритих дверей для батьків наших вихованців та батьків мікрорайону. Була надана можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей:
- режимні моменти,
-  заняття,
- свята,
- розваги,
-спортивні розваги,
-вернісажі дитячих та колективних  робіт
-оглянути предметно – ігрове середовище групових кімнат.
Плануваня роботи в дошкільному закладі здійснюся відповідно до Інструктивно – методичного листа Міністерства освіти і науки України.
На основі міністерських рекомендацій та відповідно до програмових вимог, програми розвитку дитини «Світ дитинства» і складається річний план роботи нашого закладу.
 Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи , заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.  Вихователі користуються науковими розробками, авторськими методиками,  матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними виданнями: “Дошкільне виховання”, "Джміль" .
 Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, методичні обєднання ,проходження курсів підвищення кваліфікації, семінари, тренінги.

Широко використовуються інтерактивні форми методичної роботи з педагогами, зокрема семінари.  В лютому  2017 року відбувся семінар: «Розвиваємо здібності кожної дитини» .
« Імідж ЗДО-ефективність управлінської діяльності» саме під такою назвою  18 квітня 2018 року відбувся районний семінар  для завідуючих  дитячих садків.
 Ця діяльність сприяла підвищенню авторитету садка  серед дошкільних навчальних закладів міста та району.
Педагоги закладу активно приймали участь у педагогічних читаннях. У грудні 2017 року  «Наталія Лубянець– педагогічна спадщина».
 Постійно проводилися  педагогічні ради: настановча « Якісна освіта - запорука самореалізації особистості»( серпень),
 «Духовний розвиток дитини дошкільного віку: засади та практичні реалізації»( лютий), «Про результативність освітньої роботи з дошкільниками.  Про літній оздоровчий період»(травень).

Систематично забезпечувалась участь педагогів у методичних об’єднаннях , семінарах-практикумах, обласних семінарах та тренінгах  .
         Самоосвітня діяльність педагогів здійснювалась на основі обраних індивідуальних методичних тем, які чітко скоординовані з науково-методичною проблемою закладу. Тематика індивідуальних тем самоосвіти педагогів визначається самими педагогами з урахуванням потреб навчально-виховного процесу та напрямку роботи групи. Методика та техніка самоосвіти кожного безпосередньо пов’язані з рівнем сформованості в педагогів системи основних педагогічних умінь.
       Протягом 2017-2018 навчального року педагоги закладу узагальнювали  та систематизували напрацьований інформаційно-методичний матеріал, методичні розробки занять та заходів, дидактичний матеріал.  
       Педагоги закладу  беруть участь у різноманітних обласних конкурсах, фестивалях, оглядах. А саме:
1.    11 Міжнародний заочний екологічний конкурс « Загадкове життя домашніх улюбленців»,( 3 місце)
2.     « Зернини педагогічного досвіду».
3.    Конкурс малюнку « Вогонь- друг, вогонь-ворог» .У рамках місячника безпеки. (3 місце)

Матеріально-технічна база ДНЗ.
Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, а саме в 2017р.:
1.    На виконання Закону України «Про енергозбереження» за кошти державного бюджету проведено заміну 21 вікна на металопластикове.( на загальну суму118.500  грн.)
2.    З 15 червня 2018 року  продовжиться   заміна вікон  у туалеті та пральні.
2. На виконання «Санітарного регламенту»  заключені договора на придбання:
-дезактину,
-порошку прального,
-соди кальцинованої.
 Постійну благодійну допомогу надають батьки. За звітній період на потреби закладу витрачено 4.705 грн.  Батьки  забезпечували заклад дезинфікуючими та мийними засобами, предметами гігієни, за кошти батьків та спонсорів проведено ремонт  2017,  здійснювали покос трави на майданчику. За ініціативи батьків було придбано дитячі меблі, іграшки.

3. З метою забезпечення безпеки життєдіяльності дітей  та працівників для закладу придбано 6 вогнигасників.

 За період роботи ЗДО  у 2017- 2018 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не зафіксовано.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати за період тимчасової непрацездатності працівників.
Організовано проводяться періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ЗДО щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти .
 Тільки систематична робота з дітьми може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі.
Тому робота нашого дошкільного закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
- поліпшення якості навчально – виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків;

Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі,  призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, місячники безпеки, тиждень пожежної безпеки , заняття з протипожежної безпеки серед працівників та батьків.
Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, підсумкові бесіди .)
Питання охорони праці, пожежної безпеки, безпеки життєдіяльності розглядалося на виробничих нарадах та зборах трудового колективу.
У дошкільному закладі здійснюється соціальний захист працівників.
Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.
З звітній період  вчасно виплачуються заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за вислугу років, та престиж (20%),   праля отримує за роботу з дезактином 10% від заробітної плати. педагогічні  працівники отримують матеріальну допомогу на оздоровлення під час щорічної  основної відпустки .
На передодні нового 2018  року всі працівники закладу отримали  подарунки та солодощі.
Забезпечення фізичного виховання, медичного обслуговування та організації харчування вихованців
 Медичною сестрою Артюх Н.М. та комірником Васюк О. П. постійно контролюється прийом продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація: сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування. З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби.  Медична сестра контролює  санітарний стан приміщення , дотримання особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів, ведеться необхідна документація.
Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню.
Режим харчування у різновіковій групі дошкільного закладу дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим. Вихователі дотримуються вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічник вихователеля  виконує санітарні правила організації харчування в групі.
 З боку завідувача та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування.
Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі.
Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв.
 З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму групи. Спалахів інфекційних та кишкових захворювань не було. Двічі проводився моніторинг закладу з питання відповідності харчових продуктів та забезпечення санітарного благополуччя. спеціалістами держпроднагляду. Зауважень не було.
 Грошові норми харчування дотримуються в межах 9 гр. для дітей раннього віку ,  та 19.грн. для дітей дошкільного віку. Батьки  здійснюють  оплату за харчування 40% від загальної суми нарахувань. Робота з організації харчування дошкільників в ЗДО ведеться на достатньому рівні. Норма виконання харчування виконана на 64%

Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.

Щомісячно  медичною сестрою Артюх Наталією Миколаївною проводився аналіз стану захворюваності і здоров’я дітей. Педагогами враховувалися ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму продовж дня, загартовуючих заходів, рухливих ігор тощо.
У  групі, за результатами обстеження  ведеться антропометричне вимірювання, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Особлива увага приділялась дітям раннього віку в період адаптації (індивідуальна робота вихователів , впровадження гнучкого режиму, консультативна робота з батьками) .
В дошкільному закладі створювались сприятливі умови для організації доцільного та якісного харчування.
Щодня ведеться  прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу.

На кінець свого виступу я хочу подякувати всьому колективу за чесну і добросовісну працю. Бажаю усім міцного здоров’я, злагоди у родинах, щастя і добробуту. Дякую за увагу.









Звіт завідувача
КЗ « Полтавський дошкільний навчальний заклад  (дитячий садок) « Віночок» Гуляйпільської  районної ради
Різник Валентини Вікторівни
перед колективом та громадськістю
                                         за 2016- 2017 н.р.


















 Даний звіт розроблений  на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 року № 178 « Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів про свою діяльність перед педагогічним колективом та громадськістю».

Мета звітування:
1.    Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління дитячим садком.
2.    Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання      керівником відповідних рішень у сфері управління навчальним закладом.
3.    Запровадження колегіальної єтики управлінської діяльності завідуючої.
4.    Порядок денний:
5.    Вибори голови та секретаря зборів.
6.    Вибір лічильної комісії
7.    Звіт завідувача Різник В.В.
8.    Обговорення звіту (виступи батьків, членів колективу та громадськості).
9.    Таємне голосування.












Загальні відомості про ДНЗ.

КЗ «Полтавський дошкільний навчальний заклад (дитячий садок) «Віночок» Гуляйпільської районної ради створений відповідно до рішення районної ради від 24.12.2015 №17 « Про прийняття , зміну назви та створення дошкільних навчальних закладів». 
Юридична адреса: Україна ,70240
Запорізька область
Гуляйпільський район
с. Полтавка
вул. Свердлова,44.
Дошкільний навчальний заклад  у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України  «Про освіту», «Про дошкільну освіту», « Про місцеве самоврядування», Положенням про дошкільний навчальний  заклад України, іншими нормативно-правовими актами, власним Статутом, рішеннями Гуляйпільської районної ради.
Пріоритетні напрямки роботи нашого садка:
1.Забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти,
2.Виховання здорової, гармонійно розвиненої особистосі, розвиток творчих здібностей та нахилів.
3.Формування почуття патріотизму, громадської свідомості, національної культури та гідності.



  
Безпосереднє керівництво дошкільним закладом здійснює завідувач  Різник Валентина Вікторівна.
Дошкільний навчальний заклад розрахований на 21 місце, станом на 01.06.2017р. виховується 16 дітей дошкільного віку.,1 дитина раннього віку, 15 дошкільного.  У дошкільному закладі функціонує 1 різновікова група . Зараховування дітей до дошкільного закладу здійснюється на підставі заяв батьків, медичної довідки про стан здоров’я дитини, ксерокопії свідоцтва про народження дитини.
Дошкільний навчальний заклад  « Віночок» працює з 7.00 – до 17.30 годин з п’ятиденним робочим тижнем та 10,5 годинним перебуванням дітей.
Навчальний рік у дошкільному закладі починається з 1 вересня і закінчується 31 травня наступного року.
З 1 червня по 31 серпня (оздоровчий період) у дошкільному закладі проводиться оздоровлення дітей.
Дошкільний заклад здійснює свою діяльність відповідно до річного плану, який складається на навчальний рік та період оздоровлення.
План роботи схвалюється педагогічною радою закладу, затверджується і погоджується звідділом освіти.
Організація навчально-виховного процесу здійснюється в україномовному режимі згідно з Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», «Про мови», «Про охорону дитинства»; Національної доктрини розвитку освіти, Конвенції «Про права дитини»; Положення «Про дошкільний навчальний заклад»; Базового компоненту дошкільної освіти в Україні (нова редакція), Положення «Про батьківські комітети (раду) дошкільного навчального закладу» .
Розподіл навчального навантаження побудований з урахуванням максимально допустимого навантаження на дітей упродовж тижня.
 При цьому, освітній процес базується на поєднанні різних видів занять: фронтальних та групових .
Відповідно до штатного розкладу в ДНЗ працює 7 працівників, 3 – основних, 4 сумісників, з них педагогічних – 3.
Постійно проводяться робота щодо охоплення навчанням дітей 5-ти річного віку.
З метою пропагування дошкільної освіти та більш глибокого ознайомлення з роботою дитячого садка, традиційно, у жовтні та квітні було проведено Тиждень відкритих дверей для батьків наших вихованців та батьків мікрорайону. Була надана можливість переглянути організацію життєдіяльності дітей:
-  заняття,
- свята,
- клуби батьків,
-спортивні розваги,
-вернісажі дитячих та колективних  робіт
-оглянути предметно – ігрове середовище групових кімнат.
Плануваня роботи в дошкільному закладі здійснюся відповідно до Інструктивно – методичного листа Міністерства освіти і науки України.
На основі міністерських рекомендацій та відповідно до програмових вимог, програми розвитку дитини «Дитина в дошкільні роки» і складається річний план роботи нашого закладу.
 Саме річним планом регламентувалася організація методичної роботи , заходи щодо упровадження інноваційних педагогічних технологій у навчальний процес.  Вихователі користуються науковими розробками, авторськими методиками,  матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними виданнями: “Дошкільне виховання”, "Джміль" .
 Педагогам дошкільного закладу надана можливість впроваджувати різні форми підвищення фахового майстерності: самоосвіта, взаємовідвідування методичних заходів, колективні перегляди, методичні обєднання ,проходження курсів підвищення кваліфікації.

Широко використовуються інтерактивні форми методичної роботи з педагогами, зокрема семінари.  В листопаді 2016 року відбувся семінар: «Система оздоровчої роботи з дошкільниками» . 26 квітня 2017 року відбувся кущовий семінар у рамках Дня цивільного захисту  та  Тижня безпеки дитини, який став підсумком послідовної цілеспрямованої роботи як з дітьми, так і з  педагогами щодо формування безпечної поведінки в побуті та надзвичайних ситуаціях. Ця діяльність сприяла підвищенню авторитету ДНЗ серед дошкільних навчальних закладів міста та району.
Педагоги закладу активно приймали участь у педагогічних читаннях. У грудні 2016 року  « Софія Русова – педагогічна спадщина». Постійно проводилися  педагогічні ради: настановча « Якісна освіта - запорука самореалізації особистості»( серпень), «Здоров’я дитини – здоров’я нації»( листопад), «Про результати освітньої роботи з дошкільниками.  Про літній оздоровчий період»
( травень).
Систематично забезпечувалась участь педагогів у методичних об’єднаннях та семінарах-практикумах для педагогів дошкільних навчальних закладів згідно з планом відділу освіти .
         Самоосвітня діяльність педагогів здійснювалась на основі обраних індивідуальних методичних тем, які чітко скоординовані з науково-методичною проблемою закладу. Тематика індивідуальних тем самоосвіти педагогів визначається самими педагогами з урахуванням потреб навчально-виховного процесу та напрямку роботи групи. Методика та техніка самоосвіти кожного безпосередньо пов’язані з рівнем сформованості в педагогів системи основних педагогічних умінь.
      Популяризації та обміну досвіду роботи педагогів закладу стали колективні перегляди та відкриті покази занять та заходів, вихователів Різник В.В., та музичного керівника  Крупія І.І. які проводились двічі на навчальний рік.
      Систематично забезпечується участь педагогів у курсовій перепідготовці при КЗ «ЗОІППО» ЗОР, обласних семінарах, районних методичних об’єднаннях та семінарах  згідно з планом роботи районного відділу освіти, молоді та спорту.
       Протягом 2016-2017 навчального року педагогами закладу було узагальнено та систематизовано напрацьований інформаційно-методичний матеріал, методичні розробки занять та заходів, дидактичний матеріал.  
       Педагоги закладу  беруть участь у різноманітних обласних конкурсах, фестивалях, оглядах. Так, вихователь Різник В.В. прийняла участь у  Всеукраїнському фестивалі – огляді « Джерело батьківських знань», у обласному заході  «День дошкілля», прийняла участь  у ІV районній он-лайн виставці методичних розробок з використанням інформаційно-комунікаційних технологій «Зернини педагогічного досвіду»  . Вихователь   Козимір В.Є. прийняла участь у районному етапі обласного фестивалю огляду методичних здобутків «Україна – рідний край». « Зернини педагогічного досвіду».
       У закладі організовано роботу щодо створення педагогами власних портфоліо.
Матеріально-технічна база ДНЗ.
Для створення оптимальних умов перебування дітей в дошкільному закладі матерільно-технічна база постійно удосконалюється і модернізується, а саме в 2016р.:
1.    На виконання Закону України «Про енергозбереження» за кошти державного бюджету проведено заміну вхідних  дверей.( на загальну суму 8.400 грн.)
В 2017 році:
2. На виконання «Санітарного регламенту»  було придбоно:
-20 комплектів постільної білизни,
-20 подушок,
-20 покривал,
-20 теплих ковдр,
-20 махрових дитячих рушників,
Повністю замінено дитячий столовий посуд, повністю замінено
кухонний посуд, продбано необхідний посуд для шкільної їдальні, придбано холодильник, орг. Техніку ( на загальну суму 29 .000 гр.)
Керівництвом закладу постійно проводиться робота по залученню позабюджетних коштів:
Так було придбано дитячі стільчики для музичної зали на суму  (3.900 грн.), закуплено шпалери для спальної кімнати. Заклад повністю забезпечений мийними засобами, пральним порошком, дезактином. Постійну благодійну допомогу надають батьки. За звітній період на потреби закладу витрачено 4.000 грн.
3. З метою забезпечення безпеки життєдіяльності дітей під час прогулянки продовжено роботу по благоустрою території дошкільного закладу:

Соціальний захист, збереження та зміцнення здоров’я вихованців та педагогічних працівників.
Згідно із Законом України «Про охорону праці» у дошкільному закладі здійснюється робота з охорони праці і техніки безпеки. За період роботи ДНЗ у 2016- 2017 н.р. нещасних випадків з дітьми під час освітньо – виховної роботи і робітниками на робочому місці не зафіксовано.
Колектив бере участь у розробці та обговоренні комплексних планів щодо покращення умов праці, санітарно – оздоровчих заходів, охорони довкілля і вживає заходів щодо їх виконання.
Адміністрація закладу організовувала нормальні умови для праці та освітньо – виховної діяльності членів трудового колективу.
При складанні річного плану роботи плануються заходи щодо організації роботи з охорони праці, збереження життя, здоровя дітей і працівників, попередження дитячого та дорослого травматизму.
Забезпечено проведення первинного, періодичного та інших видів інструктажів з техніки безпеки. Відповідно до ГОСТ 12.04.79 р. не допускається до роботи люди, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Травматичних та нещасних випадків за період роботи дошкільного закладу не було.
Забезпечене соціальне страхування всіх працівників від нещасних випадків, професійних захворювань. Здійснюються виплати з фонду соціального страхування за період тимчасової непрацездатності працівників.
Організовано проводяться при прийомі на роботу і періодичні ( двічі на рік) медичні огляди працівників.
Робота педагогічного колективу та всіх робітників ДНЗ щодо профілактики дитячого травматизму будується на Базовому компоненті дошкільної освіти .
 Тільки систематична робота з дітьми може виробити в дитячій свідомості стереотипи безпеки в життєвому середовищі. Тому робота нашого дошкільного закладу з профілактики дитячого травматизму має такі завдання:
- поліпшення якості навчально – виховної роботи з дітьми щодо питань особистої безпеки та захисту життя;
- удосконалення теоретичних знань та практичних навичок вихователів щодо формування у дошкільників ціннісного ставлення до власного здоровя та життя;
- пропагування здорового способу життя серед дітей та батьків;
Протипожежна безпека у дошкільному навчальному закладі посідає важливе місце в організації всієї роботи з охорони праці. Розроблено плани евакуації дітей на випадок пожежі,  призначено відповідальних осіб. Проводяться евакуаційні заходи на випадок виникнення пожеж, тиждень пожежної безпеки згідно з наказом по ДНЗ. У квітні 2017 року був проведений «Тиждень безпеки».
Щороку по завершенню «Тижня безпеки» діти узагальнюють одержані знання у своїх творчих роботах ( малюнки, підсумкові бесіди .)
Охорона життя, збереження та зміцнення фізичного та психічного здоровя дітей – важливе завдання дошкільного закладу.
У дошкільному закладі здійснюється соціальний захист працівників.
Між адміністрацією і трудовим колективом закладу складений Колективний договір. Цей договір є нормативним актом, на підставі якого здійснюється регулювання соціально – економічних, виробничих і трудових відносин.
З звітній період  вчасно виплачуються заробітна плата і аванс, всі педагоги отримують доплату за вислугу років, та престиж (20%),  в кінці 2016  року всі працівники закладу отримали грошову винагороду  , педагогічні  працівники отримують матеріальну допомогу на оздоровлення під час щорічної  основної відпустки .
Забезпечення фізичного виховання, медичного обслуговування та організації харчування вихованців
 Медичною сестрою Артюх Н.М. та комірником Васюк О. П. постійно контролюється прийом продуктів від постачальників, про що свідчить вся наявна документація: сертифікати якості, ветеринарні довідки, експертні висновки щодо якості продуктів харчування. З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь здійснюється контроль за умовами зберігання, дотримання строків реалізації продуктів і технологією приготування їжі. Регулярно проводиться зняття проб їжі, виставляються добові проби.  Медична сестра контролює  санітарний стан харчоблоку, дотримання особистої гігієни персоналом, відмічає в журналі здоров’я працівників харчоблоку своєчасність проходження медоглядів, ведеться необхідна документація.
Для організації раціонального харчування дітей на основі перспективного меню та з урахуванням наявності продуктів складалось щоденне меню. Постійно проводиться С-вітамінізація .
Режим харчування у різновіковій групі дошкільного закладу дотримується. Роздача їжі проводиться згідно з вихідними нормами на кожну дитину. Постійно дотримується питний режим. Вихователі дотримуються вимог у вихованні культурно-гігієнічних навичок у дітей, помічник вихователеля  виконує санітарні правила організації харчування в групі. З боку завідувача та медичного працівника протягом року здійснювався систематичний контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних умов організації харчування.
Відповідно до графіка проводились планові та оперативні перевірки щодо організації харчування, виходу страв та якістю приготування їжі.
Готуючи страви, кухар суворо дотримувався технології приготування їжі, нормативного об’єму страв.
 З боку вихователів здійснювався постійний контроль за культурою харчування вихованців. Режим харчування здійснювався відповідно до режиму групи.

 Грошові норми харчування дотримуються в межах 8 гр. для дітей раннього віку ,  та 11.грн. для дітей дошкільного віку. Батьки  здійснюють  оплату за харчування 50% від загальної суми нарахувань. Робота з організації харчування дошкільників в ДНЗ ведеться на достатньому рівні. 

Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділив формуванню здоров’язберігаючої компетентності дітей.
Результати роботи розглядались на педраді, раді ДНЗ та на педгодинах.
 Основним принципом правильної організації режиму дня є його відповідність віковим психофізичним особливостям . Це потреба організму у сні, відпочинку, їжі, діяльності, рухах, тому режим дня для дітей різного віку у дошкільному закладі підібраний згідно до віку дитини.

Щомісячно  медичною сестрою Артюх Наталією Миколаївною проводився аналіз стану захворюваності і здоров’я дітей. Педагогами враховувалися ці показники під час проведення занять з фізичної культури, організації рухового режиму продовж дня, загартовуючих заходів, рухливих ігор тощо. У  групі, за результатами обстеження  ведеться антропометричне вимірювання, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводилось маркування меблів, здійснювався індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Особлива увага приділялась дітям раннього віку в період адаптації (індивідуальна робота вихователів , впровадження гнучкого режиму, консультативна робота з батьками) .
В дошкільному закладі створювались сприятливі умови для організації доцільного та якісного харчування.
Щотижня я веду прийом громадян з особистих питань та з питань діяльності навчального закладу, розглядаю пропозиції, зауваження, прохання викладені батьками, радою, батьківським комітетом тощо, інформую управління освіти про прийняті рішення.

На кінець свого виступу я хочу подякувати всьому колективу за чесну і добросовісну працю. Бажаю усім міцного здоров’я, миру і злагоди у родинах, щастя і добробуту. Дякую за увагу.


Немає коментарів:

Дописати коментар