Установчі документи

рішення Полтавської
сільської ради
27.12.2017 №1

ПОГОДЖЕНО
відділ освіти, молоді та спорту Гуляйпільської районної
державної адміністрації

__________________Р.С. Бут






 

СТАТУТ
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
«ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК) «ВІНОЧОК»
ПОЛТАВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
(нова редакція)







                                                            2017


1.Загальні положення
1.1 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК)  «ВІНОЧОК» ПОЛТАВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Заклад)  створено в результаті перейменування КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ПОЛТАВСЬКИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД (ДИТЯЧИЙ САДОК) «ВІНОЧОК» ГУЛЯЙПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ та є його правонаступником відповідно до рішення Полтавської сільської ради  від 27.12.2017 № 1 «Про перейменування комунального закладу»

1.2.Повне найменування Закладу:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ПОЛТАВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ  ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ САДОК) «ВІНОЧОК» ПОЛТАВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Скорочене найменування Закладу:
КЗ «ПОЛТАВСЬКИЙ ЗДО (ДИТЯЧИЙ САДОК) «ВІНОЧОК»  ПОЛТАВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ

1.3. Юридична адреса Закладу:
Україна, 70240, Запорізька область, Гуляйпільський район, с. Полтавка, вул. Санжарівська , 44
 1.4. Заклад є юридичною особою, може мати відокремлене майно, самостійний баланс, реєстраційні рахунки в органах Державного казначейства України, печатку зі своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом, штампи бланки.      
Заклад є неприбутковою організацією.
1.5. Заклад в своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про освіту»,  «Про дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами, цим Статутом, рішеннями Полтавської сільської ради.

1.6 Заклад є підпорядкованим, підзвітним та підконтрольним Полтавській сільській раді (надалі –Власник) та за галузевою спрямованістю підвідомчим відділу освіти, молоді та спорту районної державної адміністрації (надалі –Уповноважений орган).

1.7. Діяльність Закладу направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров'я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів; забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

         1.8. Заклад самостійно приймає рішення і здійснює діяльність в межах компетенції, передбаченої чинним законодавством та даним Статутом.

         1.9.   Головною метою Закладу є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, створення сприятливих умов для  особистого становлення і творчої самореалізації кожної дитини, для її  фізичного, розумового і духовного розвитку, формування її життєвої компетентності.

1.10.  Головним завданням Закладу є:
- реалізація державної політики в галузі освіти;
- збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини; виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення  до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови,  національних цінностей українського народу, а також цінностей  інших  народів і націй, свідомого ставлення до себе, оточення та  довкілля;
- формування особистості дитини, розвиток  її творчих здібностей, набуття  нею соціального досвіду;
- виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;
- здійснення соціально-педагогічного патронату сім'ї.

1.11. Відповідно до Конституції України та Закону України "Про мови" мова у закладі державна.

1.12. Заклад несе відповідальність перед особою, суспільством і державою за реалізацію головних завдань дошкільної  освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту, рівня, обсягу, дотримання  фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази.

1.13. Взаємовідносини між Закладом юридичними і фізичними особами визначаються угодами, що укладені між ними.

1.14. Права та обов'язки працівників Закладу визначаються посадовими
інструкціями, що розробляються відповідно до типових кваліфікаційних характеристик з врахуванням умов роботи  закладу.

2. Комплектування Закладу

2.1. Дитячий садок  розрахований на 20 місць, функціонує одна різновікова група з денним режимом перебування. Тип закладу – заклад дошкільної освіти загального розвитку для дітей віком від трьох років до шести (семи) років, де забезпечуються їх розвиток, виховання і навчання відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти та створені відповідні умови  перебування дітей в закладі, у складі якого є група загального розвитку з 10,5 годинним режимом роботи.

2.2. Можуть бути створені групи:

- з короткотривалим перебуванням;
- з 12 годинним режимом роботи;
2.4. Групи у Закладі комплектуються за віковими (одновікові, різновікові) ознаками. У Закладі можуть комплектуватися групи з короткотривалим, денним   перебуванням дітей. наказ про відкриття короткотривалої групи приймає Уповноважений орган.

2.5. Комплектування групи за віком  передбачає перебування у ній дітей однакового віку або з різницею у віці.

До групи з короткотривалим перебування зараховуються діти віком від 3  до 6 (7) років.

2.7. Групи комплектуються відповідно до наповнюваності, санітарно-гігієнічних норм і правил утримання дітей у Закладі з урахуванням побажань батьків або осіб, які їх замінюють.

2.8. Наповнюваність груп у Закладі становить:
- для дітей віком від трьох до шести(семи) років – до 20 осіб;
- різновікові до 15 осіб;
- з короткотривалим перебуванням дітей – до 10 осіб;

2.9. Переведення дітей з однієї вікової групи до іншої, формування новостворених груп здійснюється наприкінці оздоровчого періоду у серпні місяці.

2.10. Прийом дітей до Закладу здійснює директор протягом  календарного року на підставі:
- заяви батьків або осіб, які їх замінюють;
- свідоцтва про народження дитини
- медичної довідки про стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може відвідувати Заклад;     
 - медичної довідки дільничного лікаря про епідеміологічне оточення.

2.11.  Прийом дітей до Закладу проводиться за бажанням батьків або осіб, які їх  замінюють.

2.12. За дитиною зберігається місце у Закладі:
- у разі її хвороби;
- карантину;
- санаторного лікування; 
- на час щорічної робочої відпустки батьків або осіб, які їх замінюють;
- у літній період (75 днів).

1.13.На загальних підставах до закладу зараховуються діти учасників АТО, переселенці, діти сироти та діти позбавлені батьківського піклування.

2.14.На загальних підставах та висновків медичної  установи до дитячого садка зараховуються діти з особливими потребами.

2.15. Відрахування дітей із Закладу може здійснюватися: 
- за бажанням батьків, або осіб, які їх замінюють;
- на підставі медичного висновку про стан здоров'я дитини, що  виключає можливість її подальшого  перебування в  Закладі;
- у разі несплати без поважних причин батьками або особами, які їх замінюють, плати за харчування дитини протягом двох місяців.

2.16. Адміністрація Закладу зобов'язана письмово повідомити батьків або осіб, які їх замінюють, про відрахування дитини не менш як за 10  календарних днів.

2.17. Із врахуванням певних обставин можливе внесення необхідних змін у встановлений порядок зберігання за дитиною місця в дошкільному закладі.

2.18. Порядок прийому та відрахування дітей, умови збереження за дитиною місця в Закладі може визначатися в угоді між закладом і батьками.


3. Режим роботи Закладу

3.2. Режим роботи Закладу встановлюється відповідно до законодавства України, за погодженням з Уповноваженим органом та органами управління охорони здоров’я.

3.3. Щоденний режим роботи Закладу  з  7.00 до  17.30.

3.4. Щоденний графік роботи груп Закладу:
                - групи загального розвитку – 7.00-17.30,
     - напередодні святкових днів робочий день скорочується на одну годину.
Вихідні дні:  субота, неділя, святкові дні.

3.5. За бажанням батьків або осіб, які їх замінюють за наданням дозволу Уповноваженого органу у Закладі може встановлюватися гнучкий режим роботи, який передбачає організацію різнотривалого перебування дітей  протягом дня або короткотривалого (неповний день до 4 годин). Можуть  функціонувати чергові групи в ранкові та вечірні години. Зарахування дітей до таких груп здійснюється на загальних підставах.

3.6. Діти, які можуть перебувати у дошкільному закладі короткотривало беруться на облік у Закладі та  вносяться до списків.

4.Організація освітнього процесу у Закладі

4.1. Навчальний рік у закладі  починається 1 вересня і закінчується 31 травня  наступного року;  оздоровчий  період триває  з 1 червня по 31 серпня.
4.2. Робота закладу регламентується планом роботи, який складається на навчальний рік і оздоровчий період, схвалюється  педагогічною радою, затверджується керівником Закладу . План на  оздоровчий  період додатково погоджується з Держпродспоживслужбою в Гуляйпільському районі.

4.3. Зміст дошкільної освіти визначається Базовим компонентом дошкільної освіти та реалізується згідно з освітніми програмами та іншими  додатковими програмами розвитку дітей, затвердженими профільним міністерством  України.

4.4. З метою поліпшення якості освітнього  процесу, в тому числі при наданні додаткових освітніх послуг в роботі з дітьми можна використовувати і парціальні програми, схвалені відповідним органом управління освітою.

4.5. При організації освітнього процесу з дітьми Заклад керується Переліком навчальних видань, рекомендованих профільним міністерством України для використання в дошкільних навчальних  закладах.

4.6. Додаткові освітні послуги, які не визначені Базовим компонентом дошкільної освіти, вводяться лише за згодою батьків дитини або осіб, які їх замінюють, за рахунок коштів батьків або осіб, які їх замінюють, фізичних та юридичних осіб на основі угоди між батьками або особами,  які їх замінюють та Закладом у межах гранично допустимого навантаження дитини.

4.7. Відмова батьків або осіб, які їх замінюють, від запропонованих додаткових освітніх послуг не може бути підставою для відрахування  дитини з дошкільного закладу.

4.8. Заклад може організовувати освітній процес за такими пріоритетними напрямами: художньо-естетичний, фізкультурно-оздоровчий, музичний, гуманітарний тощо.

4.9. Науково-методичне забезпечення здійснює відповідний орган управління освітою.

4.10. Основною формою контролю за діяльністю закладу дошкільної освіти є інституційний аудит, зміст та особливості проведення якого визначені статтею 45 Закону України « Про освіту».


5.1. Заклад забезпечує збалансоване харчування дітей, необхідне для їх нормального росту і розвитку із дотриманням натурального набору продуктів, визначених профільним міністерством України.

.2. Режим харчування дітей залежить від режиму роботи Закладу і затверджується керівником закладу.
5.3. При 10,5-годинному перебуванні дітей у закладі режим харчування є триразовим.

5.4. Для дітей, які перебувають у закладі дошкільної освіти  менше 6 годин, організація харчування, його форми і кратність визначаються за  домовленістю з батьками або особами, які їх замінюють.

5.5. Діти, які перебувають у закладі дошкільної освіти не більше 4-х годин, за  бажанням батьків або осіб, які їх замінюють харчуванням не забезпечуються.

5.6. При перебуванні дітей у закладі  дошкільної освіти  більше 12 годин організовується обов’язкове 4-х разове харчування.

5.7. Під час оздоровчого періоду необхідно організувати додатковий прийом їжі – другий сніданок з 10.00 до 11.00 у вигляді фруктів, соків, які видаються під час прогулянки.

5.8. Для харчування дітей у дні народження, інші свята використовуються приготовлені у Закладі пиріг, пиріжки або принесені  батьками фрукти, ягоди, цукерки, печиво (промислового виробництва з відповідними супровідними документами).

5.9. Орієнтована тривалість сніданку, вечері – по 20 хв., обіду – 25-30 хв.

5.10. При розподілі страв на порції враховується вік дитини індивідуальні особливості: апетит, стан здоров’я, сприймання продуктів.
5.11. Загальне керівництво та контроль за організацією харчування здійснює керівник  Закладу.

5.12. Контроль, за якістю харчування в Закладі здійснює Уповноважений орган та відповідні органи охорони здоров'я.

5.13. Вартість харчування на одну дитину в день установлює та корегує Уповноважений орган.

5.14. Організацію та  якість  харчування, закладка продуктів харчування та продовольчої сировини  кулінарна обробка, вихід страв, смакові якості  їжі, санітарний стан харчоблоку, правильністю зберігання, дотриманням термінів реалізації  продуктів  покладається  на  медичного  працівника   закладу.
5.15. Батьки або особи, які їх замінюють, вносять плату за харчування дітей у  розмірі, що становить не менше 40 %  від вартості харчування на день.

5.16. Від сплати за харчування дитини звільнюються батьки або особи, які їх замінюють, у сім’ях, в яких сукупний дохід на кожного члена за попередній квартал не перевищував рівня забезпечення прожиткового мінімуму (гарантованого мінімуму), який щороку встановлюється законом про Державний бюджет України для визначення права на звільнення від плати за харчування дитини у дошкільних навчальних закладах.

5.17. Раціональне харчування у Закладі здійснюється за примірним десятиденним меню, яке складається на зимово-весняний і літньо-осінній період та погоджується  Держпродспоживслужбою в Гуляйпільському районі.

6. Медичне обслуговування дітей у Закладі

6.1. Медичне обслуговування дітей здійснюється на безоплатній основі медичними працівниками, які входять до штату Закладу та передбачає проведення обов’язкових медичних оглядів дітей, у тому числі медичних оглядів перед профілактичними щепленнями, проведення профілактичних  щеплень згідно з календарем щеплень, надання невідкладної медичної допомоги на до госпітальному етапі, організацією заходів для госпіталізації (у разі показань) та інформування про це батьків або осіб, які їх замінюють.

6.2. Заклад охорони здоров’я разом з Уповноваженим органом щорічно забезпечують організацію  медичного огляду дітей.

6.4. Медичний  працівник  дошкільного  закладу несе  відповідальність за:
- проведення моніторингу стану здоров’я, фізичного розвитку дітей, загартування, надання  невідкладної медичної допомоги;
- організацію і проведення медичних оглядів, у тому числі поглиблених, профілактичних, лікувально-оздоровчих заходів, оцінку їх ефективності;
- здійснення контролю за організацією та якістю харчування, як одного з важливих чинників впливу на стан здоров’я дітей;
- дотриманням раціонального режиму освітнього процесу,  навчального навантаження;
- медичний контроль за виконанням санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
-здійснює контроль за проходженням щорічних медичних профоглядів працівників закладу.
 - проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють та працівників закладу.

7. Учасники навчально-виховного процесу

7.1. Учасниками навчально-виховного процесу у Закладі є:
- діти дошкільного віку;
- керівник,
- педагогічні працівники;
- помічник вихователя;
- медичний працівник;
- батьки або особи, які їх замінюють;
- фізичні особи, які надають освітні послуги у сфері дошкільної освіти за
наявності ліцензії.

7.2. Права дитини у сфері дошкільної освіти визначені Конституцією України, Законом України «Про освіту», Законом України «Про  дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами.

7.3. Дитина має гарантоване державою право на:
- безоплатну дошкільну освіту в закладі  дошкільної  освіти;
- безпечні та нешкідливі для здоров'я умови утримання, розвитку виховання і навчання;
- захист від будь-якої інформації, пропаганди та агітації, що завдає шкоди її здоров'ю, моральному та духовному розвитку;
- безоплатне медичне обслуговування;
- захист від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять здоров'ю дитини, а також фізичного та психічного насильства, приниження її  гідності;
 - здоровий спосіб життя.

7.4. Права та обов’язки педагогічних працівників у сфері дошкільної освіти визначаються Законом України «Про освіту», Законом України «Про дошкільну освіту» та іншими нормативно-правовими актами.

7.5. Педагогічні працівники мають право:
- на вільний вибір педагогічно доцільних форм, методів і засобів роботи з дітьми;
- брати участь у роботі органів самоврядування Закладу;
- на підвищення кваліфікації, участь у методичних об'єднання нарадах тощо;
- проводити в установленому порядку науково-дослідну, експериментальну, пошукову роботу;        
- вносити пропозиції щодо поліпшення роботи Закладу;
- на соціальне та матеріальне забезпечення відповідно до законодавства;
- об'єднуватися у професійні спілки та бути членами інших об'єднань громадян, діяльність яких не заборонена законодавством;
- на захист професійної честі та власної гідності;
- інші права, що не суперечать законодавству України.
7.6. Педагогічні працівники зобов'язані:
- виконувати Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку, умови  трудового договору;
- дотримуватися педагогічної етики, норм загальнолюдської моралі,  поважати гідність дитини та її батьків;
- забезпечувати емоційний комфорт, захист дитини від будь-яких форм експлуатації та дій, які шкодять її здоров'ю, а також від фізичного та психологічного насильства;
- брати участь у роботі педагогічної ради та інших заходах, пов'язаних з підвищенням професійного рівня, педагогічної майстерності;
- виконувати накази та розпорядження керівника;
- інші обов'язки, що не суперечать законодавству України.

7.7. Права, обов’язки та соціальні гарантії інших працівників Закладу регулюються трудовим законодавством та Правилами внутрішнього трудового розпорядку Закладу.

7.8. Педагогічні працівники закладу несуть відповідальність за збереження життя, фізичне і психічне здоров’я дитини згідно із  законодавством.

7.9. Педагогічні та інші працівники приймаються на роботу до Закладу та звільняються директором закладу.

7.10. Педагогічний працівник – особа з високими моральними якостями, яка має відповідну вищу педагогічну освіту, забезпечує результативність та якість роботи, а також фізичний і психічний стан якої дозволяє виконувати професійні обов'язки.

7.11. Педагогічне навантаження педагогічного працівника Закладу – час, призначений для здійснення навчально-виховного процесу.

7.12. Педагогічне навантаження педагогічного працівника Закладу обсягом менше тарифної ставки, встановлюється лише за його письмовою згодою у порядку, передбаченим законодавством України.

7.13. Оплата праці педагогічних працівників, спеціалістів, обслуговуючого персоналу та інших працівників Закладу здійснюється  згідно з законодавством про працю та іншими нормативно-правовими актами.

7.14. За успіхи у роботі працівникам закладу встановлюються такі форми матеріального та морального заохочення:
- оголошення подяки;
- нагородження грамотами;
- преміювання.
7.15. Працівники Закладу проходять періодичні  медичні огляди.

7.16. Атестація педагогічних працівників Закладу є обов’язковою і здійснюється, як правило, один раз на п'ять років.

7.17. За результатами атестації педагогічних працівників визначається відповідність педагогічного працівника займаній посаді, встановлюється  його кваліфікаційна категорія (спеціаліст, спеціаліст другої категорії, спеціаліст першої категорії, спеціаліст вищої категорії), може бути  присвоєно відповідне педагогічне звання «Вихователь-методист», «Старший вихователь».

7.18. Педагогічні працівники, які систематично порушують Статут, Правила внутрішнього трудового розпорядку, не виконують посадових обов'язків, умови колективного договору або з результатами атестації, не відповідають займаній посаді, звільняються з роботи відповідно до чинного законодавства.

7.19. Права батьків або осіб, які їх замінюють:
- вибирати дошкільний навчальний заклад;
- обирати і бути обраними до органів громадського самоврядування Закладу;
- звертатися до органів місцевого самоврядування та районного відділу освіти з питань розвитку, виховання і навчання дітей;
- брати участь у покращенні та зміцненні матеріально-технічної бази Закладу;
- захищати законні інтереси своїх дітей у відповідних державних органах і суді.

7.20. Батьки або особи, які їх замінюють, зобов'язані:
- дотримуватися етики, норм загальнолюдської моралі, поважати гідність працівників Закладу;
- своєчасно вносити плату за харчування дитини в Закладі  у встановленому порядку;
- своєчасно повідомляти заклад про можливість відсутності або хвороби дитини;
- в разі невідвідування дитиною Закладу протягом 3-х днів, батьки зобов'язані надати довідку про стан здоров'я дитини;
- забезпечити систематичне відвідування здорової дитини в Закладі(причиною довгострокової відсутності дитини в Закладі  може бути:
-  хвороба, або оздоровлення дитини (в тому числі санаторне) з  наданням підтверджуючих медичних довідок;
- щорічна робоча відпустка батьків (з наданням заяви директору  Закладу);
- літнє оздоровлення, організоване батьками дитини до 75 дн. (з  наданням заяви завідувачу ясел-садка);
- постійно дбати про фізичне здоров'я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних задатків, нахилів та здібностей;
- поважати гідність дитини,
- виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до державної і рідної мови, сім'ї, старших за віком, до народних традицій та звичаїв;
- виховувати повагу до національних, історичних, культурних  цінностей українського та інших народів, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного  середовища, любов до своєї країни;
- сприяти здобуттю дітьми освіти у Закладі;
- виховувати повагу до законів, прав, основних свобод людини;
- інші права, що не суперечать законодавству України.

8. Управління Закладом

8.1.Управління Закладом дошкільної освіти здійснює виконавчий комітет Полтавської сільської ради (Власник)
8.2.Безпосереднє керівництво роботою  Закладу дошкільної освіти здійснює  завідувач .
Завідувач звільняється і призначається відділом освіти, молоді та спорту Гуляйпільської РДА за погодженням з Полтавською сільською радою  з дотриманням чинного законодавства.
Завідувач  здійснює керівництво і контроль за діяльністю Закладу;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників Закладу ;
 - подає штатний розпис;
- затверджує графік щорічних основних відпусток працівників ;
- контролює організацію харчування і медичного обслуговування дітей;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові  інструкції працівників за погодженням з профспілковим комітетом;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом
України  "Про дошкільну освіту", та забезпечення рівня дошкільної освіти у  межах державних вимог до її змісту і обсягу;
- контролює відповідність застосовуваних форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- підтримує ініціативу щодо вдосконалення навчально-виховної роботи, заохочує творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють;
- щороку звітує про свою діяльність на загальних зборах (конференціях) колективу закладу та батьків або осіб, які їх замінюють.

8.3. Колегіальним постійно діючим органом управління Закладом є педагогічна рада. Порядок її створення, склад та повноваження визначені Законом України «Про дошкільну освіту».

8.4. До складу педагогічної ради входять: завідувач, педагогічні працівники, медичний працівник, інші спеціалісти Закладу. Можуть входити голова ради Закладу, голови батьківських комітетів, фізичні особи, які надають  освітні послуги у сфері дошкільної освіти, за наявності ліцензії.

8.5. Запрошеними з правом дорадчого голосу можуть бути представники:
- громадських організацій;
- педагогічні працівники загальноосвітніх навчальних закладів;
- батьки або особи, які їх замінюють.

8.6. Головою педагогічної ради Закладу є завідувач. Педагогічна рада обирає зі свого складу секретаря на навчальний рік.

8.7. Педагогічна рада дошкільного закладу:
- оцінює результативність реалізації Державної базової програми та хід
 якісного виконання програми розвитку, виховання і навчання дітей по кожній віковій групі;
- розглядає питання удосконалення організації навчально-виховного
 процесу у Закладі;
- визначає план роботи Закладу та педагогічне навантаження  педагогічних працівників;
- затверджує заходи щодо зміцнення здоров’я дітей;
- обговорює питання підвищення кваліфікації педагогічних працівників,
розвитку їхньої творчої ініціативи, впровадження у навчально-виховний процес досягнень науки і передового педагогічного досвіту;
- аналізує проведення інноваційної діяльності у Закладі;
- визначає шляхи співпраці Закладу з сім’єю;
- розглядає питання морального та матеріального заохочення працівників
  Закладу;
- заслуховує звіти педагогічних працівників, які проходять атестацію;
- затверджує план підвищення педагогічної майстерності педагогічних
працівників.

8.8. Педагогічна рада може розглядати  інші питання віднесені до її повноважень.

8.9. Робота педагогічної ради планується довільно, відповідно до потреб
 Закладу.

8.10. Кількість засідань педагогічної ради визначається за потребою і, як
правило, становить не менше 3-х на рік.

8.11. Органом громадського самоврядування у Закладі є загальні збори колективу Закладу та батьків або осіб, які їх замінюють, що скликаються не рідше одного разу на рік.

8.12. Загальні збори:
- обирають раду закладу, її членів і голову,
- встановлюють строк їх повноважень;
- заслуховують звіт директора з питань статутної діяльності Закладу, голови ради Закладу, дають оцінку шляхом таємного або відкритого голосування;
- розглядають питання навчально-виховної, методичної та фінансово-господарської діяльності Закладу;
- затверджують основні напрями вдосконалення роботи і розвитку Закладу.
 8.13 У період між загальними зборами діє рада Закладу, діяльність якої регулюється статутом.
Рада Закладу організовує виконання  рішень загальних зборів, розглядає питання поліпшення умов для здобуття дошкільної освіти, зміцнення  матеріально-технічної бази, поповнення й використання бюджету закладу, вносить пропозиції щодо морального і матеріального заохочення учасників навчально-виховного процесу, погоджує зміст і форми роботи з педагогічної освіти батьків.
До складу ради дошкільного навчального закладу обираються пропорційно представники від педагогічного колективу і батьків або осіб, які їх замінюють.
Засідання ради Закладу є правомірним,  якщо в ньому бере участь не менше двох третин її членів.

9. Майно Закладу

9.1. Майно Закладу становлять основні фонди, оборотні засоби, кошти, а також інші матеріальні цінності, передані йому Власником , вартість яких відображається у самостійному балансі Закладу.

9.2. Майно Закладу є комунальною власністю Полтавської сільської ради і закріплюється за ним на праві оперативного управління. Здійснюючи право оперативного управління, Заклад володіє, користується та розпоряджається майном, з обмеженням правомочності розпорядження щодо основних фондів відповідно до чинного законодавства України та цього Статуту. Основними фондами Заклад має право розпоряджатися лише з дозволу Власника відповідно до встановленого порядку.

9.3. Джерелами формування майна Закладу є:
9.3.1.  Майно, передане йому Власником
9.3.2.  Майно, придбане у інших юридичних осіб.
9.3.3. Майно, що надходить безкоштовно або у вигляді безповоротної допомоги чи добровільних благодійних внесків, пожертвувань юридичних і фізичних осіб.
9.3.4.  Майно, отримане з інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

9.4. Вилучення майна Закладу може відбуватися лише у випадках, передбачених чинним законодавством України.
9.5. Збитки, завдані Закладу внаслідок порушення його майнових прав юридичними або фізичними особами, органами державної влади чи органами місцевого самоврядування, відшкодовуються Закладу відповідно до чинного законодавства України.

9.6. Відчуження майна, закріпленого за Закладом на праві оперативного управління, здійснюється за попередньою згодою Власником відповідно до чинного законодавства України і у порядку, затвердженому рішенням районної ради. Кошти, одержані від відчуження об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селища, міста району, зараховуються до районного бюджету.

10. Фінансово-господарська діяльність Закладу

10.1. Заклад є неприбутковим бюджетним Закладом.

10.2. Фінансово-господарська діяльність Закладу здійснюється у встановленому порядку (передбаченому кошторисом) за рахунок коштів субвенції районного бюджету.

10.3. Джерелами формування кошторису  Закладу є:
-кошти засновника;
- кошти районного  бюджету;
- кошти, одержані як благодійні внески, або пожертвування від фізичних, юридичних осіб;
- власні надходження, отримані згідно з чинним законодавством України, від здачі в оренду (Власника) майна, закріпленого на праві оперативного управління;
- інші кошти, набуті на підставах, не заборонених чинним законодавством України.

10.4. Кошти спеціального фонду, не використані Закладом у поточному році, не вилучаються і використовуються наступного року.
Власні надходження  Закладу використовуються відповідно до чинного законодавства України.

10.5. Порядок ведення фінансового діловодства та бухгалтерський облік , фінансова  та статистична звітність щодо своєї діяльності здійснюється  Полтавською сільською радою.

10.6. Контроль за фінансовою та за галузевою діяльністю Закладу  здійснюється Полтавською сільською радою та іншими відповідними органами в межах  компетенції згідно з чинним законодавством України.

10.7. Контроль за статутною діяльністю відповідно до повноважень згідно з чинним законодавством та ефективним використанням майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селища, міста району, здійснюється Уповноваженим органом.
10.8. Висвітлювати на сайті дитячого садка інформацію про прозорість та відкритість закладу у відповідності  до ст.30  Закону України « Про освіту».


11. Припинення діяльності Закладу
        
11.1. Припинення діяльності Закладу здійснюється за рішенням Власника або суду згідно з чинним законодавством України.

11.2. Заклад втрачає право юридичної особи і визнається таким, що припинився, з дня внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців запису про його припинення.

12. Заключні положення

         Цей Статут набирає чинності з моменту його державної реєстрації відповідно до чинного законодавства України. Зміни та доповнення до Статуту вносяться в порядку, визначеному чинним законодавством України, нормативно-правовими актами Власника, та набувають юридичної сили з моменту їх державної реєстрації.



Немає коментарів:

Дописати коментар